Leksand och lite till

Jag har som vanligt varit lite dålig att uppdatera bloggen så här kommer nu bilder från min semester vecka i leksand med mamma och mormor, det var så attt mormor bokade enn stuga så vi sulle komma iväg en sväng på sommaren och då ville mormor gärna ha med mig och min mamma. Morbror Danne och arvid och malin kom upp förta dagen och så gick vi på leksand sommarland och de tyckte jag va roligt, jag och arvid tycker mycket om varandra och vi lekte hela dagen här är vår stuga och lite bilder från sommarland

Sedan åkte dem hem och då kom morfar upp och sov en natt de va oxå skoj, när det var dåkigt väer åkte vi till ett mysigt bad i rättvik som var inomhus och en anna dag åkte vi till nusnäs där dde målar dalahästar och där hände en konstig grej en av tanterna som mälade hästar frågade om hon fickk köpa mig för 100 dalahästar men då sa min mamma STOPP, tanten tyckte dock att jag va så charmig så jag fick en egen dalahäst av henne=)


För er som inte vet så börjar jag på dagis den 15 september  men jag ska till att börja med bara gå tre dagar i veckan iaf året ut men det ska bli roligt, min mamma och pappa och jag var och hälsade på hos dagiset och det verkade jättebra och jag va inge blyg ute gick på en egen upptäcksfärd och jag tror att jag redan fått en ny kompis där som heter Walter han var riktigt sugen på att leka med mig. Han kan nog bli en bra kompis tror jag. Med dagis innebär en hel del nya kläder så min mormor och morfar tog mig på en shoppingtur så nu har jag nya stövlar, höst kängor, höstjacka, överdragsbyxor,galonbyxor,galon ställ och mössor så nu är jag helt fullt utrustad tack ännu en gång snälla mormor och morfar=)




N inväntar jag mitt 1 års kalas, det ska bli skoj, hör av mig sen och visar hur mitt kalas var jag skaha ett för släkt och vänner och ett för mina kompisar så nu blir det firande  i 2 dagar
Tack och hej från en snart ettårig tjej....=))

Kommentarer
Postat av: Bruna

Grattis på födelsedagen!!!!



Puss & Kram



Liam och Kevin-Lee

2009-09-07 @ 23:12:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0