Lunginflammation....

Idag är det mamma som skriver, Tyra har fått lunginflammation ochär väldigt krassligt hon har varit dålighela veckan och när jag har ringt rådgivningen har de sagt att jag ska avvakta att åka in trots att hon haft 40 graders feber flera dagar och har ätit jättedåligt. Igår blev hon helt loj och va inte alls som hon brukar därför tvingade jag mig in till vårdcentralen och tur var väl det, lilla plommonet hade en sänka på 63 och lunginflammation. Hon fick pencilin och hostmedicin som hon nu har tagit ett antal gånger , tycker dock hon blivit sämre och ringde ännu en gång till rådgivningen då hon knappt kissar, äter inget och rosslar väldigt mycket men det är bara att avvakta att pencilinet verkar... vet inte hur dålig hon ska bli innan vi får åka in med henne. Fick prata med barnläkaren och han tyckte vi skulle avvakta idag och se hur allmäntillståndet blir och isf höra av oss igen om det inte blir bättre... man måste väl lita på läkarna men det känns inget roligt jag önskar att jag själv kunde vara sjuk istället! Tur att mamma har varit här och hjälp oss, mormor är snäll=) Vi får ta tag i uppdateringen med foton när hon tillfrisknar och så får vi hålla tummarna för att hon snabbt blir friska goa Tyra igen!!

Kommentarer
Postat av: Bruna

Hej Tyra,



Hoppas på att du blir bättre snart! Kan tänka mig hur jobbit det måste varit för din mamma o pappa att se dig sååå sjuk. Snart är du frisk och kan leka med kusinerna Liam o Kevin-Lee! Krya på lilla gumman. Puss o Kram

2009-05-31 @ 00:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0