Lärt mig sen sist...

Ja då tänkte jag ta och visa vad jag lärt mig sen sist och det är en hel del grejor så häng med nu....
Stå själv och gå med min vagn
Stå självgå med lära-gå-vagn

Lärt mig lipa
Lipa

Gungat
gungat
dra i gardinen
Dra i gardinen fast jag inte får...

Suttit själv i kundvagnen
Lärt mig sitta i kundvagn på affär=)
Sen har jag börjat att sova rätt konstigt jag lever om som en mindre storm i sängen när jag ska sova så här kan de se ut=)
sovit konstigt??
 Och efter en sån där natt är det inte konstigt att jag får roliga morgonfrisyrer här kommer några godbitar
Morgonfrisyr 1morgonfrisyr 2morgonfrilla 3

Jag har ju varit rätt krasslig ett tag men jag är frisk nu ochdå hade jag svårt att sova själv så jag fick först vara uppe länge med mamma och pappa och sen har jag sovit i deras säng, för det tycker vi alla tre är så mysigt=) På bilden är klockan ca 22 och jag är piggare än nånsin hihi
vart uppe länge med pappa
 ha det bra nu så hörs vi av kram från lill trollet=)

Kommentarer
Postat av: Tessan

Hejsan.

Jag måste komma och kika hur d blev när ni slog ner väggen.Och Tyra du måste komma och hälsa på i Skutskär nån gång!

Kram Tessan

2009-05-22 @ 18:19:15
Postat av: Jonna

Hej sötnos!

Kul att se dina framsteg.

Hälsa mamma, pappa och syrran

Kram gammelmoster.

2009-05-23 @ 11:47:31
Postat av: Anonym

Hej Vilda Matilda, vad duktig du har blivit-du kan lipa,dra i gardiner,stå själv snart så kan du väl gå oxå och då får mamma och pappa svårt att hänga med.Vad kul att se några kort utan napp!!du har ju så fint smile.Puss o Kram gullhjärta från Farmor

2009-05-27 @ 15:53:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0