Rust rust...

Jaha då har mamma och pappa börjat att rusta här hemma, en hel vägg har rivits för att vi ska få ett litet vardagsrum nere, det är väl bra men det tar ju lite tid och jag får sitta i min gå stol och titta på bara, jag vill ju oxå vara med och hjälpa till men de säger att jag är för liten:(
I helgen var claudia här och min mamma hjälpte henne att ta ut en tand som var lös så nu har hon 2 gluggar i fram, syrran tappar sina tänder och jag håller på att få mina hihi. jag och syrran

Farbror tommy och mormor och morfar kom och hälsade på i fredags och på söndagen kom farmor och hennes syster mona och hennes pojke andreas. Men det är lite förbryllande för mig när jag träffar farmor och hennes syster samtidigt de är nämligen tvillingar och ser nästan exakt likadana ut så det blir svårt för mig att skilja dem åt ibland...men jag har nu börjat lära mig hur min farmor ser ut och jag känner ju igen hennes röst nu oxå
jag och farbror tommy

I veckan har vi vart och träffat mamma gruppen i valbo och det var trevligt vi var hemma hos mira och frida det var jag och sex andra barn som lekte men tyvärr har jag inget kort på det, pappa har jobbat förmiddag så vi har myst med han på eftermiddagarna. I torsdags åkte min mamma och morfar på en dagstur till östersund så jag fick vara med min mormor hela dagen och gissa om vi hade mysigt... mina mor och far föräldrar har en förmåga att skämma bort mig  en aning säger mamma och pappa men det tycker jag bara är bra, för är det så att jag inte har sån lust att sova när mamma lägger ner mer så behöver jag bara skrika till en gång så blir jag upplockad av dem på en gång...hihih jag har mina trick för att slippa sova ibland. Jag åkte lite pulka med mormor och har även gjort det med mamma i veckan och det är väl sådär det är väl ingen favorit syssla jag har. Tycker de klär på mig så mycket kläder och så får jag bara sitta där alldeles still i pulkan..
pulkaåkning

magträning
Har för övrigt forsatt med mag och sitt träning och äter på som vanligt
Kramar till er alla från troll tyra



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0