PippiLotta Sundberg

Ja den här veckan har jag fått en ny frisyr och min mamma och pappa tycker att jag blev så söt=) är faktiskt nöjd själv oxå skönt att slippa ha håret hänga ner i mitt ansikte. I veckan har vi varit och simmat, sjungit,promenerat, haft stor kok på mat till mig, det blev två olika kycklinggrytor och två oliak fisk grytor och det blev riktigt smaskigt för jag har smakaat av redan=)




Ny frisyr

Möss leverans
Max mamma har fortsatt sitt race med att sy och just nu gör hon mest mössor så min mamma var inte sen att beställa några till mig, det är ju så roligt att variera med olika mössor... snygga va??
Fröken TStjärnanDet är jag som är Tyra=)
Nu ska vi hem till tok lisa för att fika och sen ska vi åka ut till mormor och morfar på en sen middag.kram tyra

Kommentarer
Postat av: Carran

Åh, så synd att förstöra den fina frisyren med mössorna, men jag är stolt att en så tjusig tjej vill bära mina mössor...

Du är zzzzzzupercool i dem!!

kram kram Max mamma

2009-03-30 @ 09:11:36
URL: http://madebycarran.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0