Hurra för pappa

 I natt har  jag sovit riktigt dåligt vaknade typ var tionde minut och gnällde till men mina föräldrar tror att det kan vara för att jag ska få mina tännder snart, jag hade även hög feber och hosta. Klockan fyra tog min mormor över för de hade varit på middag hos några kompisar i Gävle och sov därför över hos oss=) tack snälla mormor. Sedan skulle vi ju upp i ottan för pappa fyllde år så jag och min syster claudia och mamma skulle överraska min pappa med frukost på säng. Frukostbrickan bestod av pappas favorit frukost, äggmackor, varm oboy med grädde samt en delicato boll som vi satte ett ljus i. Min pappa blev väldigt glad. Vi hade även köpt presenter, han fick en fågelholk eftersom han har börjat mata fåglarna utanför vårt hus men han hade då bara hängt ut en boll som de inte vågade äta av så vi slog till med en holk så de ska våga sig fram=). Strumpor,ahlgrens bilar och ett presentkort på bygg max då min pappa vill köpa nya innerdörrar till vårt hus. Min mormor och morfar kom sedan in på kvällen för att fira honom och då fick han två biljetter till föreställningen Elvis med dlada hudik teatern. Mormor har redan planerat att det är mamma som ska gå med och hon ska vara barnvakt åt mig=) Även Danne och Malin ska gå så jag tror att jag får leka med Arvid då, ska bli skoj. Vi har även blivit klar med rusten här hemma så nu har vi ett JÄTTE stort rum nere och ett vardagsrum nere, blev riktigt stiligt.
Nu ska jag försöka sova fast jag är lite krasslig... tack och hej från en sjuk tjej 
Jag och Claudia firar pappa

Pappas frukostbricka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0