9 månader har gått....

Oj vad tiden rinner iväg, nu har jag varit ute i 9 månader och tänkt så mycket glädje jag har fört med mig=) Undrar egentligen vad min mamma och pappa gjorde innan jag kom det måste ha varit så tomt utan lilla mig, här kommer en liten snabbgenomgång av mina 9 månader kommer ni ihåg??
Känns konstigt att jag ligger i min mammas mage på den bilden, hur hamnade jag där egentligen... men tur var väl de att det var just jagg som hittade dit eller vad tycker ni?

Här har jag just kommit ut och fick träffa min mamma och pappa för första gången och sen fick jag ju träffa alla andra nära och kära oxå, va trevligt
nykläckt


Tänk att jag var så liten då och nu är jag en sån stor tjej som klättrar på allt, jag äter i stort sätt allt och jag sover näst intill som en vuxen ojojoj vilken tur mamma och pappa har haft och de brukar säga till mig att de är så lyckliga att jag kom till dem, de tycker jag om att höra och så får jag många pussar de gillar jag=)





Idag ska jag fira min 9 mänaders dag med pompa och ståt... nerå det blir väl vanlig mat och lite majskrokar antar jag som vanligt är sugen på de där med tårta och grädde men jag får hålla ut till min 1 års dag!


På min 1 års dag kanske jag ska se ut så här... var på ett kalas förr och så här såg de ut

Tack och hej från mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0