Min efterlängtade kusin har nu anlänt=))

Nu har hon äntligen kikat ut min alldeles underbara kusin. Den 1 Juli kom hon efter en lååång väntan så nu har jag passat på att träffa henne 2 gånger och hon är ju så liten och söt. Lägg märke till vilken stor tjej jag nu har blivit om man jämför! 
min kusin och jag

Jag försökte att klappa henne men mamma och pappa tyckte inte att jag var tillräckligt försiktig så det var bara dem som fick hålla henne men jag fick iaf sitta bredvid henne en stund när hon låg i mammas knä=)) och lägg märke till att pappa får hålla i min hand när jag bara försökte känna lite på henne.
Förresten vet vi inte om namnet är helt spikat än så därför går vi inte ut med de än. Jag hoppas iaf att de blir de tilltänkta namnet för det tycker jag skulle passa henne allldeles perfekt. Återkommer när namnet är bestämt=)
stolt morbror så här nöjd var pappa när han fick hålla henne, tror han va så stolt för han har ju blivit morbror för första gången!!

Jaja nu tänkte jag lägga upp lite nytagna bilder på mig själv

jag badar


Väldigt soligt på dagarna nu så jag fick låna mammas solbrillor i övrigt så har jag badat mycket i veckan de är ju så härligt, jag blir galen när de ska ta upp mig för jag fullkomligt älskar att bada. Jag skriker rakt ut och försöker hålla mig kvar i vattnet men jag brukar till slut få ge mig och följa med oss upp på filten
tack och hej från en stor tjej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0