Torsdag

På torsdagen var vi och hälsade på mammas jobbarkompis som oxå är föräldrarledig med sin gustav och bor i bomhus. Det var roligt, gustav är född i Juni så det skiljer 3 månader mellan oss. Vi snackade med varandra och Gustav hade något roligt läte för sig det lät som han skällde på mig, minst sagt unikt läte=) på kvällen åkte vi hem till min storasyster som fyllde 7 år och grattade henne men vi ska ha ett eget kalas hemma hos oss på lördag jippi!!!

Babysång
Idag fredag har vi varit på babysång jag och min mamma, vi satt i en ring och det var cirka 20 mammor och bebisar där, max och emmi var där.Vi sjöng några låtar och några ramsor och sedan var det fika. Väldigt trevligt något som vi ska fortsätta med. Jag och max myste lite efter finns bilder på det.

När vi kom hem stannade jag med pappa hemma och min mamma åkte och hämtade syrran på stan och sedan åkte dem och handlade inför vår myskväll och inför de sista baket till syrrans kalas, mamma bakade och vi andra myste lite uppe sedan blev de tacos och lets dance vilket toppen kväll!! Min pappa busade lite med mig och l't mig prova hans keps...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0