Rulltårtan

Va ett tag sen nu men jag har haft fullt upp hela helgen då syrran hade kalas i lördags och det var fullt med folk hela dagen så i söndags pustade jag bara ut=) Och för tillfället är jag just nu som en liten rulltårta jag har verkligen kommit underfund med hur jag ska vända mig om så det enda jag gör när  jag ligger på rygg är att rulla över till mage. Jag fortsätter med mina smakportioner som vanligt nu har jag gått in på morot i några dagar och imorn blir det ärt puré. Och idag har mamma haft stor kok och har gjort majspure,palsternacka, harricor verts,kyckling gryta,och torskk med sås.Det ska bli spännande att smaka längtar kycklingen såg riktigt god ut! Go natt mina vänner Tyramyra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0