Måndag

Jag har visst varit dålig på att uppdatera min blogg så håll tillgodo för här kommer mån,tis,ons i ett svep=) Imåndags var jag och träffade mina vänner max och emmi mamma jobbar med max mamma och har tidigare jobbat med emmis mamma, det var även en till bebis där som hette mira men henne fick jag aldrig någon bild på för hon hade gått hem när vi kom på att vi skulle knäppa kort. Vi hade roligt och jag och max försökte prata lite med varann men vi var lite dåligt synkade för när jag pratade med han så ville inte han prata med mig och när han sen försökte ta upp kontakten med mig spelade jag lite svårflörtad och sa ingenting tillbaka,fast jag tycker allt att max är rätt söt=) Emmi har lärt sig att greppa så hon satt mest och läste sin bok och tyckte den var mer spännande än mig...=) men nästa gång kanske vi alla tre kan snacka lite eller kanske sjunga för på fredag är det babysång som vi alla ska gå på det ska bli skoj!


På kvällen kom både min mormor och farmor hit och hälsade på, det var trevligt och mormor sov kvar för morfar var på nån kurs i göteborg så då passade mormor på att sova hos mig och det tycker jag är mysigt, somnar nästan alltid hos mormor.



Tisdag
I tisdags hade vi tänkt att åka till uppsala över dagen för att kika lite och kanske shoppa lite men vädret tillät inte det så vi blev hemma men gissa om min mamma blev glad när hon såg att det var halva rea priset på allt i name it butiken, vi åkte dit på stört och jag tror nästan att mamma blev shopping tokig men det var ju så mycket fint och det kostade ju så lite så det var väl lika bra att passa på, jag fick 4 nya bodies, en overall, 3 byxor så att jag har lite kläder att växa i.Här ser ni några av de fina kläder som jag fick.


Onsdag
I dag har det inte hänt så himla mycket jag var hemma med pappa hela förmiddagen när mamma var och shoppade och hämtade min syrra som skulle vara hos idag då hon var less på skolan hon hade med sig sin kompis Tilde och det var här och kollade på film och åkte tefat i backen utanför oss men nu har de åkt hem och jag har fått på mig pyjamas så de vill nog att jag skaa sova snart men det är tveksamt blir nog uppe ett tag till jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0