Hurra för Morfar



Igår fyllde min morfar 56 år så vi åkte till han för att gratulera hhonom, han var dock på hockey och kom hem sent så jag hade somnat när han väl kom hem men mamma och pappa var vakna och sjöng för honom när han kom hem och så fick han en fin bild av mig som han kan ha på sitt jobb så han hela tiden kan titta på mig. Idag åkte vi till valbo för att shoppa lite och min mamma fyndade lite kläder åt mig på rean som jag lägger ut lite bilder på sedan. Nu är jag hemma med min mamma för pappa är på hockey med min morbror danne. Vi ska få besök av mammas kusiner Amanda och emma och deras syskon Felicia och kasper och deras mamma Petra. Få se om mormor kommer in lite senare och väntar in morfar som även han är på hockey... Imorgon blir det babysim längtar... lägger väl ut lite bilder från det imorn.



Kommentarer
Postat av: mormor

hej mitt lilla hjärta.Hoppas du hade kul på farfars

fördelsedagsfirande. Jag kommer och sover hos dig

imorgon. Kram

2009-01-18 @ 20:55:19
URL: http://h ttp://
Postat av: Anonym

Hej Tyra ! Det är fantastiskt att ha egen blogg vid 5 månaders ålder.Det är intressant för oss dataexperter ( som hänger med )att följa din dagbok.Själv har jag skrivit dagbok sen jag kunde skriva ( vid c:a 4 års ålder ).Jag har alltså 70 dagböcker.Vem skall ärva dem ?

Ha det så bra.

Hälsningar. Morfar G.

2009-02-14 @ 12:32:10
Postat av: Anonym

Hej Tyra ! Det är fantastiskt att ha egen blogg vid 5 månaders ålder.Det är intressant för oss dataexperter ( som hänger med )att följa din dagbok.Själv har jag skrivit dagbok sen jag kunde skriva ( vid c:a 4 års ålder ).Jag har alltså 70 dagböcker.Vem skall ärva dem ?

Ha det så bra.

Hälsningar. Morfar G.

2009-02-14 @ 12:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0