Host Host

God kväll mina vänner!
Vet att jag även denna gång varit dålig att uppdatera men det är nämligen så att jag har varit hostig i veckan och inte har gjort så mycket, det var först idag som jag blev bättre så vi åkte en sväng till IKEA för att inhandla lite nya saker till vårt badrum som nu äntligen är klart=) Imorgon ska vi nog åka på den där babysången det gillade både jag och min mamma,får se om jag inte blir värre i hostan i natt annars åker vi. Under veckan har jag fortsatt att smaka en massa jag har nu gått in på ärt puré men jag kan inte riktigt bestämma mig om jag tyckte om det... min mamma hoppas jag ska tycka om det eftersom halva frysen numera är halvfull av ärtpuré. Eftersom jag har varit så duktig med all mat och va lite krasslig i veckan så fick jag hallon&päron puré på gröten och det var VÄLDIGT gott. Just nu är kloclan 23.00 och jag är klarvaken och väntar på att mamma och pappa ska gå och lägga sig så att jag kan ligga i deras säng, jag har nämligen gjort de 2 nätter i rad nu och det är ju så mysigt, hoppas jag hamnar där inatt med.Tack och hej leverpastej Troll Tyra

Provar att stå lite=)Äter ärtor


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vet inte om alla förstår mig . Men min farfar

Kalle sa till mig att det var kul det här med min blogg. Men han hade problem med att se bilderna på datorn, det måste vara nåt fel. Det funkade i början

så när ingen förstår att jag tycker att det är synd

att han inte kan se bilderna och ingen förstår mig när jag försöker berätta det så måste jag väl skriva ned det.. Hoppas att det snart funkar.

2009-01-30 @ 09:55:23
Postat av: sandra

Håller på och mailar med supporten för att det ska fungera med bilderna igen så håll ut=)

2009-01-30 @ 11:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0