En fullspäckad dag

Min dag har varit näst intill tokig vi började imorse med babysim och det var verkligen jätteskoj och det var så skönt i vattnet. Jag låg och flöt lite på magen först och mamma och pappa fick sjunga några låtar om vatten sen jäste jag lite på rygg... Som tur var kom jag i mina bikini byxor men det som var typsikt var att pappa hade ansvar för dem och när vi kom hem visade det sig att farsan glömt mina trosor på badhuset..typiskt men i morn ska jag och mamma på mamma träff i valbo så vi får väl gå in och fråga om nån vänlig själ lämnat in dem. Efter babysimmet åkte vi och mötte upp morfar och mormor på Ikea och käkade lunch med dem. när vi åkte hem i bilen var jag helt utslagen efterbadet och när vi kom hem somnade jag och min mamma en stund tills pappa väckte oss för att vi skulle till farfar och anki för att fira att farfar har fyllt 60 år, men han smet i väg till egypten så det var först nu vi kunde gratta han! Sen var det hem till den väntande gröten som jag gillade extra mycket idag.Och som ni vet haar jag liksom mamma varit lite lat med min magträning blir riktigt irriterad när de ska hålla på och lägga mig på magen och i ren strejk lägger jag mig platt på mage=) men så idag när jag låg på rygg så vet jag inte vad som hände helt plötsligt låg jag på mage, jag hade vänt mig alldeles själv hurra!! Sedan kom mammas kompis fia på besök...puh alt detta har jag hunnit med idag + att jag just nu håller på och dansar med min pappa, inte konstigt om jag sover bra inatt är helt slut... go natt alla vänner Tyra får lägga in bilder senare för de fungerar inte för tillfället

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0