Babysim

Japp som ni ser på bilderna  nedan så älskar jag att bada jag passar på så ofta jag kan i badkaret med mamma och pappa, så vi tänkte nu när jag väger över 4 kilo som är ett krav för babysim så ska vi prova på det på söndag det ska bli jätteroligt!  Fast de värsta är att nu när jag har gått upp lite så kanske mina bikini trosor är föör små, jag har nämligen fått ärva ett par speciella av molly så man slipper ha blöja .... får väl tränga på mig dem i värsta fall=))
För er som undrar såväger jag nu 5620 gram och är 60 lång, jag är ju fortfarande rätt liten men jag följer min kurva perfekt och det är ju de viktigaste.

Kommentarer
Postat av: Ebba och Hanna

hej hej..vad roligt att börja i babysim...de skulle vi oxå vilja göra, men vem orkar kliva upp klockan 6 på morgonen en lördag..vi är ju inte uppe me tuppen precis!!Idag har vi börjat i babymassage ist...jätte roligt att komma ut lite och träffa andra föräldrar och deras bebisar...håller på i 5 veckor..hoppas vi kan skaffa oss lite nya vänner under dessa veckor =) Lycka till me badet...kram på er

2009-01-14 @ 14:01:38
URL: http://ebbabebbas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0