Tjejvecka

Japp ni läste rätt, fru och fröken sundberg har varit ensamma hela veckan för min pappa har börjat  jobba igen efter 5,5 månad. Jag undrar om han kommer ihåg hur man gör egentligen... Fast den här veckan har vi inte varit ensamma så mycket för han har jobbat förmiddag men nästa vecka ska han jobba eftermiddag så då blir vi mer ensamma. Jag blir i alla fall väldigt glad när han kommer hem och myser med mig,blir helt till mig...
glad när pappa kommer hemmyser med pappa

Under veckan har jag och min mamma gjort lite tjejgrejer, det är ju så många som tjatat på min mamma att jag kan ha toffs och så där men min mamma har tyckt att jag varit så söt en då, men i måndags efter mycket påtryckningar provade jag att ha toffs och gissa om jag blev söt... döm själva
provar frisyrer
Jag och mamma har bakat en del och lagat en hel del mat så att pappa får matlåda och sådär men jag har tidigare inte tyckt att det har varit så roligt när mamma lagar mat och jag inte får vara med men sen kom mamma på idén att ha mig i bumbostolen på köksbänken och det var roligt... sen har jag och min mamma myst och skojat en del.Vi har även varit på öppna förskolan i bomhus och träffat mamma gruppen och deras bebisar.
Hjälper mamma i köketbusar naken med mamma

Just ja har förresten en till sak att önska mig nu, jag ,mamma och mormor var en sväng på ikea och då hittade jag en sak som skulle passa mig alldeles utmärkt=))
Jäser på ikea
Jag fortsätter att äta lika mycket och nu har jag även börjat äta gröt på morgonen men jag är lite trött då ,så en morgon blev det så tokigt, jag fick nästan all blåbärsgröt på min fina indiska tröja men elefanter på. En till rolig sak som jag gjort i veckan är att jag bajsade i toaletten, det är så att när jag ska göra "nummer 2" så tar jag lite tid på mig och det hörs rätt väl så mamma skyndade sig in med mig på toaletten så jag fick lätta på trycket och det gick ju bra, ska nog göra om det nån dag=))
äter blåbärsgröt
 Idag är det fredag och vi skulle på babysång men när vi kom fram var det inställt pga magsjuka så vi fick gå hem till Emmi och camilla istället och det gick ju lika bra det, på vägen hem hämtade vi upp min syrra som ska vara här i helgen vi kramades på en gång.
myser med syrran 
Tack och hej från en gullig tjej

Kommentarer
Postat av: mormor

Hej tjejer! Jag längtar att få träffa er imorgon.

Idag har Arvid och Danne varit här och busat i snön.

Nu väntar vi att Lets Dance ska börja.

Kram mormor/janet

2009-02-20 @ 20:00:31
URL: http://h ttp://
Postat av: Jonna

Hej! Kul att ha en egen blogg:). Roligt att få se framstegen även om man inte träffar dig/er så ofta. Passar väldigt bra i tofs. Hälsa mamma och pappa.

Kram gammelmoster.

2009-02-21 @ 13:23:30
Postat av: Bruna

Hej Tyra!!!



Kul att du har en alldeles egen blogg! Nu kan vi följa din vardag hemifrån. Vi kanske kan ses snart? Kram på er! Bruna, Liam, Janne & Kevin-Lee

2009-02-22 @ 19:07:39
Postat av: Hanna och Ebba

å så söt hon är =) älskar hennes gulliga hår..tänk om Ebbis kunde få låna lite..hon får ju bara mindre å mindre för varje dag..om 2år kanske vi oxå kan göra en tofs =) Ha en bra helg kram kram

2009-02-27 @ 23:09:16
URL: http://ebbabebbas.blogg.se/
Postat av: amanda

Hej! Ja, det får du göra. :) Nej, jag har inte läst blondinbirgers blogg, haha! Ska nog gå in där nu. Kram Amanda

2009-02-28 @ 00:11:21
URL: http://amandaamariaa.blogg.se/
Postat av: Hanna och Ebba

hm...nu väntar vi på nya inlägg =) kram Hanna å Ebba

2009-03-04 @ 21:32:20
URL: http://ebbabebbas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0