Kompisar

Idag har jag haft en spännande dag, jag har lekt med flera kompisar. Först kom mammas kompis Lisa (som även bor granne) in med sina busiga barn Nowa och Love. Nowa är 3 år och love 1,5år det är alltid kul när de kommer hit. Nowa tycker att det är väldigt spännande med mig verkar det som, hon borstade mitt hår så jag blev jättesnygg=)) Love har just nu snöat in lite på tjejsaker verkar det som först lånade han mitt halsband och sedan tog han på sig syrrans klackskor=) sen är den där love väldigt busig.
Love jag NowaNowa borstar mitt hår


På kvällen åkte vi hem till carran och max och åt mat det var skoj för emmi och hennes mamma var där och toklisa, sen var det en ny pojke som jag inte hade träffat förr det var oxå en av mammas jobbarkompis barn som hette zion men han var två år så jag lekte mest med  emmi för max sov nästan hela tiden när vi var där. carran hade även börjat sytt bebis kläder, så nu har mamma beställt en jättesöt tunika med leggins och en mössa ska bli spännande.

Typiskt när jag kom hem från carran fick jag höra att min farfar och anki hade varit här för att hälsa på och jag var inte hemma.... Jag som tänkte härom dagen att det var längesen jag träffade min farfar, får styra upp de någon dag och kanske åka till han och hälsa på.

jag i sittvagnen
Nu är jag helt slut så jag lär sova kram Tyra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0