Helgen

I fredags var familjen bara hemma och åt tacos och kollade på lets dance ,jag och min pappa dansade lite=) På lördagen var vi till min grannkompis Nowa som fyllde 3år och hade kalas, sen var de dags för mig och min pappa att fly fältet... min mamma skulle nämligen ha tjejfest eftersom hon hade fyllt år, men jag var hemma ett tag och hejade på alla tjejer och mammas kusin nadja hade med sig en julklapp från colombia det var en sommarklänning och ett par skojiga tofflor. Sedan åkte jag och min pappa till min farmor och där åt vi mat och min farbror Tommy kom förbi en sväng och busade med mig, på natten kom mamma hem till oss och även hon sov hos farmor, det var mysigt. På söndagen åkte vi ut till mormor och morfar och de ville att vi skulle åka och prova kina buffén på dragon gate, absolut det skulle vara spännande, jag fick dock en matlåda med kyckling gryta och lite mangopuré till efterrätt men det va riktigt gott de med och det var så mycket fint att kolla på där inne. Vi hade tänkt åkt hem men vi bestämde oss för att sova kvar hos mormor och morfar pappa tyckte det var så längesen vi hade hälsat på dem så vi stannar kvar. På kvällen blev det fläskfile med rotfrukter medans jag fick banangröt men det var ingen höjdare så den vill jag nog inte ha nå mer.
Nu ska jag hoppa ner i min badbalja och ta ett härligt bad för jag har mangopure och banan gröt över hela mig=)) tyramyra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0