Familjen Sångfågel=)

Idag har hela familjen varit på babysång fick med mig pappa den här gången. Det var roligt men det var bara ett problem ,det var ju sång men min pappa mimade mest=) det var en låt som han tog i från tåna och det var på bäbä vita lamm den märkte jag att han sjungit förut=) På sången använder vår ledare en docka för att demonstrera hur våra mammor ska göra med oss. Pappa tyckte att jag påminde om dockan, kanske att håret var likt möjligtvis...
dockan,elsa och lilla jag

Efter sången åkte vi till köpis för att titta en sväng på IKEA för att köpa en lampa men den hade utgått från sortimentet tyvärr sen gick vi in till coop och kollade lite på soffor för vi ska ev göra ett litet vardagsrum nere. På coop träffade vi gammelfaster Majken och mammas kusin joakim. Jag tror förresten att mamma och pappa handlade en alla hjärtans dag present åt mig oxå för de va en del smugglande bakom min rygg märkte jag, undrar va det kan vara för något. Jag har förresten sett ut en sak idag som jag önskar mig från någon vänlig själ, kanske kan vara en bra ett års present....
cykel som jag önskar mig
Nu verkar det som jag ska åka i säng snart för nu börjar det dra i hop sig till lets dance, mamma och pappa har ju förbättrat mina sovrutiner så att jag nu kan somna själv i min egna säng vid sju åtta tiden...så go natt från tyramyran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0