En helt vanlig dag!

Insåg efter en genomläsning av förra inlägget att stavfelsnisse varit framme en del, ska be mamma skärpa till sig och inte ha så bråttom när hon skriver så det blir rätt för er läsare=)

Idag har jag varit ut på promenad i sittvagnen men jag tycker att det var onödigt att de bytte vagn för jag somnade nästan direkt så det fick fälla tillbaka så det iaf blev som en liggvagn, det var så skönt att sova ute i friska luften. När vi kom in fick jag byta kläder då det hände en olycka, en del av lunchen som idag var grönsaker med kalvkött hamnade på tröjan de blev lite tokigt. Det som var roligt var att jag fick på mig min nya outfit som mamma hittade åt mig om ni tittar noga så ser det ut som om det är jag och min mamma som är ute och går på tröjan, riktigt festligt tyckte jag!!
Jag och min mamma på tröjan=)

Sen skulle jag gå lite i min gåstol men det finns ett problem jag är lite för kort än så jag når inte riktigt ner med fötterna i golvet men jag tycker för det att det är roligt att sitta i den och bara spana omkring...
jag i min lära gå stol
sedan skulle jag hjälpa mamma i köket hon skulle baka och göra matlådor åt mig, det blev den där goda kyckling grytan som jag gillar och så blev de sockerkaka och cocostoppar.Jag hade så gärna viljat smaka men det gick tyvärr inte. Nu ska jag äta min gröt och gå och sova, go natt alla vänner

Kommentarer
Postat av: Karl-Åke Sundberg

Helt sjukt vad jag gillar denna tjej.

Hon kan så mycket redan, hon är jätteduktig att för-

klara för sin mamma hur hon tycker. Hon t.om har åsikter om stavningen.. Hon blir nog författare,

de är nog värdens finaste syskon Tyra och Claudia tycker jag.

farfar Kalle

2009-02-10 @ 14:12:01
Postat av: Farmor

Hej gullhjärta det är ju odning och reda på dig.Det är jättekul att läsa om dig,det är konstigt att du inte når ner till golvet så mycket som du äter,men snart kan du det oxå. Säg åt din mamma att byta ut kortet på dig o mig,det ser för hemskt ut,det kanske är svårt att få mig bra det är som det är....Sätt in fler kort på dig istället.Nu måste jag sluta så jag hinner på jympa. Puss o Kram

2009-02-10 @ 16:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0