Alla hjärtans dag

I lördags var vi till hemlingby för att åka lite pulka och grilla korv det var mysigt det var jag ,mamma och pappa och så mötte vi upp tomas och tilde i backen,
jag i backenPappa va med

På vägen hem svängde vi förbi farfar och hälsade på vi busade ett tag och sen åkte vi vidare hem
jag och farfar
På kvällen kom tomas,linda och tilde förbi och åt tacos och kollade på melodifestivalen, det var skoj men jag orkade som vanligt inte hålla mig uppe... somnade igen=)

Söndag
På söndagen kom min farmor förbi hon hade köpt nappar,skedar och en bitring till mig i alla hjärtans dag present åt mig, tack snälla farmor=) min mamma fick tulpaner, Vi kom på att vi glömde ta ett nytt kort på mig och min farmor vi tänkte vi skulle lägga upp det istället för makeover bilden som farmor vill att jag ska ta bort, vi får fixa en ny bild nästa gång vi ses farmor...När hon hade åkt käkade jag och sov en stund. När jag sedan vaknade kom mormor och morfar förbi de hade med ssig ett gäng trisslotter till oss men vi vann tyvärr inget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0