längesen nu...

Vi har helt enkelt haft fullt .upp den senaste tiden och kamera sladden har varit borta... vi har varit en vecka i leksand med min söta mormor. Första dagen vi var där kom min kusin arvid och danne och malin upp så gick vi på sommarland. sen var vi ute på lite små utflykter. Vi var och badade inomhus i rättvik och åkte och tittade i nusnär där de tillverkar och gör dalahästar och inne i måleriet var de en tant som tyckte jag var sååå söt så hon ville byta mig mot 100 dalahästar men då sa min mamma strängt nej. Det slutade med att jag charmade till mig en alldeles egen dalahäst. Jag hade dock lite svårt att sova i stugan för jag hade resesängen med mig men de gick efter mycket vankandes med mormor hihi. skka lägga upp bilder så fort som möjligt och snart fyller jag ett år då blir det kalas här hemma ses då kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0