Påskägg

Har ju  helt glömt bort att berätta ovh visa vad jag fick i alla mina påskägg

Från mormor och morfar fick jag en bok och en adidas dress
adidasdress från mormor och morfar

Från min kusin arvid fick jag den här roliga ankan som jag tyckter mycket om
Ankan från Arvid

Från farmor fick jag en bra skiva och en slant, skivan går just nu varm i mitt rum och jag dansar
skiva från farmor

Från farfar och anki fick jag en dress och en leksak
från farfar och anki
Från min mamma och pappa fick jag en ny pyjamas

Det var med andra ord en lyckad påsk



Här kommer lite blandade bilder från min senaste tid, jag och min kusin arvid hade tänkt att knäppa ett fint kort till mormor och morfar i påsk present men det var inte så lätt Arre blev lite less och ville inte vara med på bild, får försöka en annan gång
Jag och min kusin arvidArvid och jagJag

jag och syrran
äter smörgåsJag äter smörgås

Mammas kompisar

Jag och mammas kompis Fiamammas kompis maggan

Fjällen
pappa i fjällenMormor och morfar och jag fjällensyrran och jag busar



Kommentarer
Postat av: Jonna

Hej på dig! Roligt med lite nya bilder, har varit in flera gånger och tittat på de "gamla". Grattis på namnsdagen, såg dig i tidningen i morse. Kram Gammelmoster.

2009-04-28 @ 20:37:20
Postat av: Tant Tessan

Hej Tyra

Nu var d längesen du skrev något.Har du och din mamma fullt upp?!

Kram Tessan

2009-05-11 @ 17:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0