Äntligen vår...

Ja då har våren äntligen kommit till bomhus och till vår baksida=) vi har varit ute en hel vecka nu och har hållt på och grejat på tomten. Jag har fått haft min gåstol på altanen och det har ju varit kanon. Jag har dock varit lite krasslig, varit förskyld och har jobbig hosta men jag har varit ute lite ändå för mamma och pappa tycker att frisk luft inte kan skada och det tror inte jag heller och jag har ju inte haft feber=)
Jag har haft picknick med mamma så jag fick äta min lunch ute,
Äter ute
 lekt med nowa och Love men det var svårt för mamma att få ett bra kort på alla tre för om jag väl kolla i kameran så gjorde inte dem de osv...se själv

Jag,nowa och love ute och leker


Jag har passat på att sola lite mot husväggen lika som min mamma brukar göra och det var så härligt

Solar mot väggen=)

Resten av tiden har vi myst här hemma för jag har inte vågat träffat mina kompisar så jag skulle smitta ner dem...

Nu drar jag till fjällen och med familjen,mormor,morfar ,morbror danne,"moster" malin, kusin arvid och mammas kusin amanda, det ska ju bli himla roligt återkommer med rapport därifrån!
klart slut hej!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0